Monday 19 March 2018

Ebs 거래 시스템


EBS 거래 시스템을 검토 중입니다.


(따옴표, 세부 사항 추가)


뉴욕, 6 월 26 일 (Reuters) - 전자 상인 중개인.


ICAP는 화요일 EBS의 모든 측면을 검토 중이라고 밝혔다.


외환 거래 플랫폼이며 현재 종사하고있다.


가능한 변경 사항에 대해 고객과 논의하십시오.


ICAP 대변인은 성명서에서 "


회사는 여름 동안 리뷰를 완료 할 것으로 예상됩니다.


다우 존스 뉴스 와이어 (Dow Jones Newswires)는 화요일 앞서 ICAP를 발표했다.


그것의 통화 따옴표에 다섯 번째 소수점 자리를 폐지 할 것을 계획한다.


이른바 절반 가격 정책을 도입했다. 다우 존스 보고서


ICAP의 움직임은 핵심 은행 업무를 진정시키기위한 것이 었습니다.


2010 년 말 EBS는 가격에 소수점 다섯 번째 자리를 추가했습니다.


유로 / 달러와 같은 통화 쌍이 1.24980 달러로 읽히고,


표준 $ 1.2498 대신에. 시장 소식통은 말했다.


소수점 다섯 자리는 플랫폼을 수용하기위한 것입니다.


EBS와 Thomson Reuters는 FX 거래에서 경쟁자입니다.


"그것 (EBS 계획)은 효과적으로 숫자를 줄이려고합니다.


EBS가 발행하는 가격은 a.


결과적으로 실제로는 느려질 것입니다.


그것이 전송하는 가격의 양을 줄이십시오. "라고 Tony Savor 수석이 말했다.


토론토에있는 브로커 - 딜러 인 OANDA Corp의 기술 책임자. OANDA.


높은 빈도를 충족시키는 통화 거래 플랫폼을 운영합니다.


"이로써 EBS의 일부 은행 업무가보다 쉬워 질 것입니다.


구형 기반 거래 시스템과 파트너 관계를 맺고있다 "고 말했다.


Savor는 EBS 가격 책정의 잠재적 인 변화가 없을 것이라고 말했다.


OANDA의 비즈니스에 미치는 영향.


"OANDA는 EBS와 같은 방식으로 은행에 유동성을 제공하지 않습니다.


Savor는 말했다. "우리는 높은 빈도의 거래자와 우리를 만족시킵니다.


EBS로부터 도매 유동성을 확보하고이를 우리에게 제공하십시오.


고객은 우리에게 변하지 않을 것입니다. "


EBS의 최신 데이터는 현장에서의 볼륨을 보여줍니다.


외환은 지난달 25 % 하락한 130.8 달러를 기록했다.


증가한 1,752 억 달러를 기록했다.


(Gertrude Chavez-Dreyfuss의보고, Phil.


최종 규칙 :


교환 회원, 중개인 및 딜러에 의한 증권 거래 정보의 전자 제출.


증권 거래소 (SECURITIES AND EXCHANGE COMMISSION).


17 CFR 파트 200 및 240


[공개 번호 34-44494; 파일 번호 S7-12-00]


교환 회원, 중개인 및 딜러에 의한 증권 거래 정보의 전자 제출.


대행사 : 증권 거래위원회.


행동 : 최종 규칙.


요약 : 증권 거래위원회 ( "Commission")는 1934 년 증권 거래법 (Securities Act of 1934)의 제 17 조 ( "거래법")에 따라 규칙 17a-25를 채택하여 브로커 및 딜러가 전자적으로위원회에 제출하도록 요구하고있다. 요청, 고객 정보 및 회사 증권 거래. 규칙 17a-25는 거래 정보의 전자 제출물을 분석하여 연방 통신위원회의 집행 조사 및 기타 거래 재구성을 용이하게하는 연방 통신위원회의 역량을 향상시키기 위해 고안되었다.


유효 날짜 : [연방 등록부에 공고 후 날짜 30을 삽입하십시오], 240.17a-25 (b) 항을 제외하고 [연방 등록부에 공고 후 180 일을 삽입]에 효력을 발생합니다.


추가 정보 연락처 : Alton Harvey, Office Chief, (202) 942-4167; 또는 Anitra Cassas, Special Counsel, (202) 942-0089, 증권 거래위원회, 증권 거래위원회, 450 Fifth Street, NW., Washington, D. C. 20549-1001.


2000 년 5 월 2 일 유럽 집행위원회는 중개인과 상인이 고객 및 증권 거래에 대한 정보를 요청시위원회에 전자 방식으로 제출하도록 요구하기 위해 외환 법상 규칙 17a-251에 대한 의견을 제안했다. 2이 규칙은 주로 기관 및 전문 상인이 사용하는 진화하는 거래 전략을보다 자세히 설명함으로써 복잡한 시장 전체 재구성 및 집행 조사에서의 거래를 분석하는위원회의 능력을 향상시킵니다. 위원회는 유가 증권 거래 정보를 분석 한 경험을 바탕으로 제안 된 규칙에 대한 의견 제출을 신중히 고려한 후 아래에 논의 된 특정 변경 사항을 적용하여 규칙 17a-25를 채택합니다.


증권 업계는 지난 20 년 동안 시장 참여자 유형과 다양한 거래 전략 및 상품의 엄청난 변화를 목격했습니다. 특히 기관 및 전문 상인의 수가 증가함에 따라 이제는 다른 브로커 - 딜러에서 유지 관리되는 여러 계좌를 통해 증권 거래가 이루어집니다. 이 시장 참여자에는 연기금, 보험 회사, 재단, 기금, 뮤추얼 펀드 및 헤지 펀드와 같은 기관 투자자가 포함됩니다.


집행 또는 기타 규제 관련 조사에서 증권 매수인과 매도인을 파악하기 위해위원회 직원은 증권 거래 기록 요청을 관련 증권의 가장 활발한 청산 회사에 정기적으로 보냅니다. 기업은 특정 검토 기간 동안 증권을 매매 한 모든 독점권 및 고객 계정을 통해 거래에 관한 정보를 영업일 기준 10 일 이내에 제출해야합니다.


수십 년 동안 연방 통신위원회 (Commission)는 브로커 - 딜러에게 수작업으로 작성하여위원회에 우편으로 발송하는 설문 양식 (양식이 인쇄 된 색 때문에 "파란색 시트"로 알려짐)을 우편으로 보내이 정보를 요청했습니다. 1980 년대 후반에, 거래 및 증권 거래량이 급격히 증가함에 따라, 위원회 및 증권 자율 규제 기관 ( "SRO")은 공동으로 "범용 전자 포맷"으로 알려진 시스템을 개발 및 구현 하였다. 전자 블루 시트 " 또는 "EBS" 시스템, 수동 프로세스를 대체 할 수 있습니다. 삼.


보편적 인 EBS 형식은위원회와 SRO가시기 적절하고 철저한 감시 및 집행 질의를 수행 할 수있게 해줍니다. 기업은 일반적으로 고객의 계좌 기록을 스캔하고 적절한 정보를 표준 EBS 형식으로 다운로드 한 다음 증권 산업 자동화 회사 (Securities Industry Automation Corporation) ( "SIAC")에 데이터를 전송하는 소프트웨어를 사용합니다. SIAC는 파일을 전자적으로위원회의 메인 프레임 컴퓨터로 라우팅합니다. 4.


일반적으로위원회는 EBS 시스템을 사용하여 다음 두 가지 목적 중 하나를 위해 유가 증권 거래 정보를 얻습니다. (1) 주로 내부자 거래 또는 시장 조작과 관련된 가능한 연방 증권법 위반에 대한 조사 및 조사를 지원합니다. (2) 중요한 시장 변동성을 우선적으로 겪고 시장 재구성을 수행해야합니다. 설립 이래로 EBS 시스템은 제한된 기간 동안 한 두 개의 증권 거래를 분석하기위한 집행 도구로서 효과적으로 수행했습니다. 그러나 거래량이 많은 기간 동안 수많은 주식이 관여 된 대규모 조사 또는 시장 재구성에 사용될 때 EBS 시스템이 제공하는 정보가 충분하지 못했습니다. 특히위원회는 시장 참여자들에 의한 EBS 거래 정보를 효과적으로 집계하기가 어렵다는 것을 알게되었습니다. 위원회는 EBS 정보에 의존하는 집행 및 규제 프로그램의 지속적인 효과를 보장하기 위해 규칙 17a-25를 제안했다.


제안 된 바와 같이, 규칙 17a-25는 브로커 - 딜러가 집행 및 기타 규제를 위해위원회 직원이 요구할 때 프라임 브로커 배치, 평균 가격 계정 및 예금 기관에 대한 식별자를 포함한 증권 거래 정보를 표준화 된 형식으로 전자 방식으로 제출하도록 요구합니다 목적. 또한이 규칙은 브로커 - 딜러가 EBS 요청에 대한 담당자 정보를 제출하고 최신 상태로 유지하도록 요구합니다. 제안 된 규칙 17a-25는 현존하는 SRO 규칙 이후 크게 패턴 화되었다. 6.


III. 의견 요약.


위원회는 증권 업계 협회 ( "SIA")와 태평양 증권 거래소 ( "PCX")로부터 제안 된 규칙에 대한 의견을 받았습니다. 7 SIA는 일반적으로 제안 된 규칙 17a-25에 대한 집행위원회의 필요성을 이해했지만 제안서의 특정 측면을 구현하는 데 어려움이 있음을 지적했다. PCX는 제안 된 규칙을 NASD 규정의 새로운 웹 기반 EBS 시스템에 적용하는 것에 대한 명확한 설명을 요청했습니다. 8.


A. 거래 정보.


SIA는 제안 된 규칙의 (a) (2) 항에 따라 요구되는 표준 거래 정보에 대해 우려를 표명했습니다. 제안 된 규칙 17a-25 및 기존 SRO 규칙 9 (a) (2) (ii)에 따라 요구되는 데이터 요소 중 하나는 검토중인 보안을 구입하거나 판매 한 고객의 사용자 이름입니다. SIA는 많은 기업들이 EBS 관련 시스템에서이 정보에 쉽게 액세스 할 수 없다고 지적했습니다. 결과적으로 이들 회사는이 정보를 수동으로 입력하거나 기록 관리 시스템을 재 설계하여 고객의 고용주 식별 정보를 자동으로 삽입해야합니다.


또한 SIA는 제안 된 규칙의 하위 섹션 (b)에 따라 요구되는 추가 정보에 대해 우려를 표시했습니다. SIA는 비록 제안 발의안이 제안 된 규칙 17a-25의 (b) (1) (i) 조항이 프라임 브로커 약정을 위해 고안되었지만 일반 언어는 직위 이동과 관련된 다른 유형의 거래 한 회사에서 다른 회사로. 이러한 거래에는 "포기 (give-ups)" (실행중인 브로커 - 딜러는 비교 프로세스를 위해 트랜잭션을보고 할 때 다른 브로커 - 딜러의 클리어링 번호를 제공함) 및 "탈퇴" (실행 브로커 - 딜러는 비교 프로세스를 위해 거래를 제출 한 후 다른 브로커 - 딜러의 청산 번호를 제공합니다). SIA는 프라임 브로커 배치에보다 긴밀하게 맞춤화 된 규칙 언어를 요청했습니다. 11.


제안 된 규칙 17a-25의 조항 (b) (1) (ii)는 프라임 브로커가 거래의 일부 또는 전부를 전달한 각 실행중인 브로커 - 딜러의 정보 센터 번호 또는 알파 기호를 표시하도록 요구합니다. SIA는 브로커가 프라임 브로커보다 시스템을 자동으로 실행하는 데있어 프라임 브로커 배치와 관련된 정보가 일반적으로 더 쉽다고 지적했습니다. 결과적으로 프라임 브로커는 브로커를 실행하는 것보다 더 많은 시스템 변경을 구현해야합니다. 12.


또한 SIA는 평균 가격 계정 식별자와 관련된 규칙 17a-25의 하위 섹션 (b) (2)에 의해 요구되는 정보의 양에 대한 명확한 설명을 요청했습니다. 포맷 난이도 및 프로그래밍 비용을 언급하면서 SIA는 브로커 - 딜러가 마스터 계정과 각 서브 계정에 대한 별도의 식별자를 생성하도록 요구하기보다는 계정이 평균 가격 계정 배열의 일부라는 것을 단일 식별자로 표시하도록위원회에 촉구했다 . 13.


제안 발표에서위원회는 EBS 보고서에 실행 시간 또는 "주문 일련 번호"와 같은 기타 지표를 포함하도록 요구하는 가능성에 대한 의견을 구했습니다. 자동 주문 라우팅 시스템을 통해 이루어진 거래. 이에 대해 SIA는 이러한 데이터 요소를 구현하는 데있어 실질적인 문제점을 확인하고 브로커 - 딜러 시스템을 재구성하거나 새로운 시스템을 구축하는 데 드는 비용이이 정보에 대한 규제 요구를 능가 할 것이라고 제안했습니다. 14.


마지막으로, SIA는 십진법 가격 책정의 완전한 이행을위한 준비와 같이 앞으로 몇 달 동안 증권 업계가 직면하게 될 다른 시스템 문제로 인해 규칙 17a-25 이행 지연이 필요할 수도 있다고 강조했다. 15.


IV. 입양을위한 토의와 근거.


오늘날위원회는 규칙 17a-25를 제안 된대로 실질적으로 채택하고 의견을 반영하도록 특정 변경을가했습니다. 이 규칙은 거래소 규칙 17a-3에 따라 모든 교환 회원, 중개인 및 딜러에게 적용됩니다. 16 규칙 17a-25는 브로커 - 딜러에게 추가적인 기록 보관 요건을 부과하지 않습니다; 중개인 - 딜러는 이미 Exchange Act에 따라 섹션 17 (a) (1) 및 규칙 17a-3 및 17a-4에 따라 EBS 보고서에 필요한 모든 정보를 유지합니다. 17.


규칙 17a-25는 세 가지 목적을 달성하기위한 것입니다. 첫째, 이 규칙은 브로커와 딜러가 요청시 고객 및 독점 증권 거래 정보에 대한 정보를 전자적으로위원회에 제출해야한다는 요구 사항을 체계화합니다. 둘째, EBS 시스템의 특정 측면을 제도 및 전문 상인이 주로 사용하는 진화하는 거래 전략을 고려하여 강화함으로써위원회의 집행 및 규제 프로그램의 효율성을 향상시켜야합니다. 특히, 규칙 17a-25의 하위 절 (b)는 요청에 따라 회사가 하나 이상의 브로커 - 딜러에서 여러 계정을 통해 거래하는 회사에 의한 증권 거래를 집계하는 데 도움이되는 세 가지 추가 데이터 요소를 제공하도록 요구합니다. 마지막으로, 브로커 - 딜러에게 현재 연락 담당자 정보를 제공하도록 요구함으로써 제안 된 규칙은 유럽 집행위원회가 EBS 요청을 브로커 - 딜러에게 효과적으로 전달할 수 있도록 보장해야합니다.


A. 표준 거래 정보.


제안 된 규칙의 하위 절 (a)는 시장 감시 또는 시행 요청과 관련하여 SRO가 요청하는 동일한 표준 고객 및 독점적 인 거래 정보의 제출을 ​​요구합니다. 19 독점적 거래의 경우 브로커 - 딜러는 다음 정보를 포함해야합니다. (1) 정보를 제출하는 브로커 - 딜러가 사용하는 집 번호 또는 알파 기호 지우기. (2) 거래 상대방의 브로커 - 딜러 (들)의 집 번호 또는 알파 기호를 지우는 것; (3) 보안 식별자; (4) 실행 날짜; (5) 수량 실행; (6) 거래 가격; (7) 계좌 번호; (8) 각 거래가 체결 된 거래소 또는 시장의 동일성. 제안 된 규칙에 따라 거래가 고객 계좌 (독점 계좌와는 대조적으로)에 영향을 주면 브로커 - 딜러는 고객의 이름, 고객의 주소, 고객의 고용주 이름, 고객의 세금 식별 번호 및 기타 관련 계정 정보. 아래 명시된 바와 같이, 집행위원회는 의견에 대한 응답으로 이러한 요구 사항 중 일부를 수정했다. 마지막으로 거래가 다른 회사 또는 브로커 - 딜러의 고객에게 영향을 미친 경우 브로커 - 딜러는 다른 브로커 - 딜러가 거래의 주체 또는 대리인으로 행동했는지 여부를 명시해야합니다.


SIA는이 표준 거래 정보 제출과 관련하여 두 가지 우려 사항을 언급했습니다. 첫째, SIA는 회사가 EBS 관련 시스템에서 고객의 고용주 이름을 쉽게 얻을 수있는 실질적인 어려움을 지적했습니다. 위원회는 고객의 고용주의 신원이 정확하다면 많은 조사, 특히 내부자 거래와 관련된 조사에 매우 유용 할 것이라고 생각합니다. 그러나, 필요하다면, 위원회는 후속 조사 동안 특정 브로커 - 딜러 및 고객으로부터이 정보를 얻을 수있다. 따라서 집행위원회는 규칙 17a-25의 하위 절 (a) (2) (ii)에서이 요구 사항을 삭제합니다.


둘째, SIA는 세금 식별 번호가 고객 또는 고객의 고용주인지 여부를 명확히 해달라고 요청했습니다. 채택 된 규칙 17a-25의 하위 절 (a) (2) (ii)는 고객의 고용주가 아닌 고객의 세금 식별 번호를 수집하기위한 것임을 분명히합니다.


B. 추가 거래 정보.


제안 된 규칙 17a-25의 하위 절 (b)는 중개인 - 중개인 - 중개인 - 중개인 - 중개인 - 중개인 - 중개인 - 중개인 - 중개인 - 중개인 - 중개인 - 중개자 - 중개인 - 중개자 - 중개인 - 중개자 - 중개자 - 아래에 자세히 설명 된 바와 같이, 이러한 추가 데이터 요소는 다른 브로커 - 딜러에서 유지 관리되는 여러 계정을 사용하는 고객에 의한 거래를 집계하는 데 필요합니다. 위원회는 규칙 17a-25 (b)의 이러한 추가 데이터 요소를 SIA가 제안한 특정 수정 사항을 적용하여 채택하고 있습니다.


SIA는위원회가 100 명 미만의 브로커 - 딜러가 기존의 EBS 소프트웨어를 수정해야한다고위원회가 추정 한 방법에 대한 추가 정보를 요청했습니다. 위원회는 프라임 브로커 및 평균 가격 계정 정보에 대한 EBS 요청은 거의 전적으로 거래 청산 딜러에게만 이루어질 것이라고 추정합니다. 위원회는 EBS 시스템에 대한 경험에 따라 100 개 미만의 청산 회사에 대한 추정치를 제시했는데, 구체적으로 1994 년과 1997 년 시장 개혁을위한 시장 규제 부서의 요청과 EBS 시스템의 집행 부서의 일일 사용량 지난 10 년. 따라서위원회는 그 견적이 합리적이라고 계속해서 믿는다.


1. 프라임 브로커 아이디.


기관 또는 전문 상인이 다른 브로커 - 딜러를 통해 구매 또는 판매 주문을 라우팅하고, 차례로 실행 된 주문을 단일 브로커 - 딜러 - "프라임 브로커"에 전달하는 것이 일반적입니다. 프라임 브로커는 기관 또는 전문 상인을위한 마스터 계정을 유지 관리함으로써 거래 활동의 기록 관리 및 감독을 단순화합니다.


중개인 - 딜러가 EBS 제출물에서 주요 중개 계좌를 식별하기 위해 다른 수단을 사용하기 때문에 집행 중개인 - 중개인 및 총리 중개인이 거래가 두 번보고 된 경우 식별이 어려웠습니다. 그 결과위원회가 거래 분석을 수행했을 때 우연히 거래를 두 번 계산했을 수 있습니다.


이렇게 자주 발생하는 활동을보다 잘 분석하고 실수로이 거래를 두 번 계산하지 않기 위해 연방 통신위원회는 프라임 브로커 거래를 균등하게 식별하는 두 가지 새로운 데이터 요소를 제안했습니다. 첫째, 규칙 17a-25의 하위 섹션 (b) (1) (i)에 따라보고 중개인 - 중개인이 고객에 대한 거래를 수행하고 계정의 거래를 주요 중개인에게 전달하는 경우 EBS 제출물에는 Exchange Act의 Rule 17d-1에 따라 지정된 SRO가 지정한이 유형의 거래에 대한 식별자. 21 SIA는 제안 된 규칙 (b) (1) (i)의 언어가 "포기"와 같이 한 회사에서 다른 회사로 직위를 이동시키는 것을 포함하는 다른 유형의 거래를 포괄 할 수 있다는 우려를 표명했다. 또는 "탈출구 (step-outs)"를 포함한다. 위원회는 (b) (1) (i) 항이 프라임 브로커 배치를 설명하기위한 것임을 반복합니다. 22.


둘째로, 제안 된 바와 같이, 규칙 17a-25의 하위 절 (b) (1) (ii)는 다수의 실행 중개인 - 중개인으로부터 거래를 수령하는 프라임 브로커에게 각각의 EBS 제출물에 사용 된 클리어링 하우스 번호 또는 알파 심볼을 포함하도록 요구했을 것이다 실행중인 중개인의 그러나 SIA와 SROs 23은이보고 요구 사항이 서식 문제를 야기 할 수 있다는 우려를 제기했습니다.


위원회는 규칙 17a-25의 하위 섹션 (b) (1) (ii)에서 제안 된보고 체계가 프라임 브로커 대책과 관련된 거래에 대해 최적의 교차 확인 기능을위원회 직원에게 제공했을 것이라고 생각합니다. 그럼에도 불구하고 SIA와 SRO가 제기 한 우려에 대응하여위원회는 규칙 17a-25 (b) (1) (ii)의 언어를 채택하여 프라임 브로커에게 식별자를 사용하여보고하도록 요구합니다 거래법 제 17d-1 조에 따라 지정된 SRO가 지정한 이러한 유형의 거래에 대해 위원회는 SRO와 협력하여위원회가 프라임 브로커 배치를 식별하는 데 도움이되는 보편적 인 식별자를 개발할 것이다.


2. 평균 가격 계정 식별자.


중개인 - 딜러는 종종 "평균 가격 계정"을 사용합니다. 고객에게 주어진 보안을 대량으로 구매하거나 판매 할 수있는 메커니즘입니다. 이 약정 하에서, 브로커 - 딜러의 평균 가격 계정은 거래 세션 전체에 걸쳐 작은 증분으로 증권을 매매 할 수 있고, 그 후에 축적 된 장단기를 하나 이상의 계좌로 이전 한 후 평균 가격 또는 가중 평균 가격 시장 폐쇄.


프라임 브로커 배치와 관련된 거래와 마찬가지로 현재 브로커 - 딜러가 EBS 제출에서 이러한 거래를 식별하는 방법에 일관성이 없습니다. 결과적으로, 위원회의 거래 분석은 실수로 회사의 평균 가격 계정에 대한 EBS 제출과 평균 가격 계정에서 포지션을받는 계정에 대한 EBS 제출에서 이러한 거래를 실수로 두 번 계산했을 수 있습니다. 따라서위원회는 규칙 17a-25 (b) (2)의 2 개의 새로운 데이터 요소를 제안하여 평균 가격 계정 거래를 균등하게 식별했다.


제안 된 바대로 (b) (2) (i)에 따라 평균 가격 거래를받는 고객 계정에 대한 EBS 보고서에는 각 관련 평균 가격 계정에 대한 식별자가 포함되어야합니다. (b) (2) (ii) 항에 따라, 제안 된 바와 같이, 회사의 평균 가격 계정에 대한 EBS 보고서는 평균 가격 계정으로부터 포지션을받는 각 계정에 대한 식별자를 포함해야합니다.


SIA와 SROs 25는 (b) (2) 항이 제안 된대로 채택 될 경우 포맷팅의 어려움과 프로그래밍 비용을 언급했다. 위원회는 규칙 17a-25의 하위 섹션 (b) (2)에서 제안 된보고 체계가 평균 가격 계정을 포함하는 거래에 대해 최적의 교차 확인 기능을 제공했다고 믿는 반면, 위원회는 하위 섹션 (b) (2 거래법의 규칙 17d-1에 의거하여 브로커 - 딜러의 지정된 SRO가 명시한 바와 같이, 이 유형의 거래에 대한 식별자를 사용하여 평균 가격 어카운트 배열을 구별하도록 회사에 요구하는 경우 (i) 및 (b) (2) (ii) . 위원회는 SRO와 협력하여위원회가 평균 가격 계정 배열을 확인하는 데 도움이되는 간단한 범용 식별자를 개발할 것이다.


3. 기탁 기관에서 사용하는 식별자.


집행위원회는 제안 된 규칙 17a-25의 하위 섹션 (b) (3)에 대한 의견을받지 못했습니다. 이 경우, 예탁 기관을 통해 계좌의 예금 식별자를보고하는 계좌 거래를 처리해야하는 브로커 - 딜러가 필요합니다. EBS 보고서에 예탁 계좌 식별자가 포함되어 있으면 복잡한 거래 재구성을 수행 할 때위원회 직원이 거래를 집계하는 노력이 크게 빨라질 것입니다.


C. EBS 요청을 촉진하기위한 정보.


위원회는 제안 된 규칙 17a-25의 문단 (c)에 대한 의견을받지 못했습니다. (c) 항은 중개인 상인이 요청시 그들의 연락 인에 관한 특정 정보를위원회에 제출하고이 정보를 최신 상태로 유지할 것을 요구한다. 위원회는 브로커 - 딜러의 적절한 인력에게 EBS 요청을 지시하면서, 브로커 - 딜러의 직원 교체 및 재조직이 빈번히 발생하여 반복적 인 문제가 발생했기 때문에이 부분을 제안했습니다. 위원회는 처음에위원회로부터 현재 연락 정보를 제공하라는 EBS 요청을받은 브로커 - 딜러를 요청합니다. 27.


제안 발표에서 유럽 집행위원회는보다 복잡한 시장 전반의 거래 재구성 및 집행 조사에서 거래를 분석하는 데 유용한 다른 유형의 정보에 대한 의견을 구체적으로 요청했습니다. 예를 들어 집행위원회는 실행 시간이 재건축 거래, 특히 급격한 시장 변동 속에서의 거래에 초점을 맞춘 재구성에 유용 할 것이라고 지적했다. 그러나 현재까지는 EBS 보고서를 준비하는 데 사용되는 브로커 - 딜러 계정 레코드 시스템을 통해이 정보를 얻을 수 없었기 때문에 실행 시간 정보는 EBS 보고서에 포함되지 않았습니다 (다른 브로커 - 딜러에서 실행 시간 정보를 볼 수 있음) 기록 관리 시스템).


또한위원회는 제안서에서 증권 업계의 일부 대표자가 적어도 자동 주문 라우팅 시스템을 통해 이루어진 거래의 경우 "주문 순서" 식별자는 실제 실행 시간 대신 EBS 보고서에 사용될 수 있습니다. EBS 보고서에 주문 순서 식별자를 포함하면위원회 직원이 특정 거래에 대한 주문 입력 시간을 얻을 수 있습니다. 이러한 거래가 격리되면 거래 순서 순서 번호가 브로커 - 판매자의 내부 시스템이나 시간에 따른 감사 추적 및 관련 SRO 보고서에서 수집 한 시간 순서 항목 보고서와 일치 할 수 있습니다.


SIA는 실행 시간이나 주문 순서 식별자를 포함하도록 EBS 시스템을 확장하면서 여러 가지 문제를 확인했습니다. 예를 들어, SIA는 소개 브로커의 독점적 계정을 취급하는 많은 청산 회사가 소개 회사에 대한 이러한 유형의 정보를 일반적으로 보관하지 않는다고 지적했습니다. 또한 많은 브로커 - 딜러는 EBS 시스템과 연결되는 거래 파일에 이러한 유형의 정보가 보관되는 주문 파일간에 자동 링크를 가지고 있지 않습니다. 29.


위원회는 자동화 된 시스템을 사용하여 많은 수의 거래가 전달되고 실행됨에 따라 EBS 보고서에서 적절한 주문 순서 식별자를 수집하면 특정 거래 활동의 정확한 타이밍이 중요한 거래 재구성을 크게 가속화 할 수 있다고 믿고 있습니다 . 그럼에도 불구하고 브로커 - 딜러 시스템의 현재 구성으로 인해 브로커 - 딜러는 실행 시간을 포착하거나 시퀀스 식별자를 주문할 때 특정 비용과 실질적인 어려움을 겪을 수 있습니다. 따라서 집행위원회는 규칙 17a-25를 수정하여 현재로서는 이러한 유형의 정보를 요구하지 않고있다.


위원회는 거래 보고서를 제공해야하는 소규모 브로커 - 딜러와 협력 할 때 전통적으로 유연성이 있다고 지적합니다. 소규모 브로커 - 딜러가 EBS 시스템을 통해 정보를 제출할 수있는 능력이 아직없는 경우위원회 직원이 수동 변속기를 수락했습니다. 제안 된 규칙 17a-25는 중소 브로커 - 딜러들로부터 필요한 거래 보고서를 입수 할 때이 유연한 접근법을 변경 시키거나 의도하지 않습니다. 또한위원회는 규칙 17a-25의보고 요건의 적용이 공익에 필요하지 않거나 적절하지 않을 경우 특정 중개인 - 딜러를 면제하기 위해 Exchange Act 30의 36 절에 따라 일반 면제 권한에 의존 할 수 있습니다. 투자자 보호, 또는 기타 규칙의 목적을 촉진하기위한 것. 31.


중개인 - 딜러는위원회 규칙에 달리 명시되지 않는 한, 거래소 규칙 17d-1에 의거하여 지정된 중개인 판매업 자의 SRO가 지정한 형식으로 규칙 17a-25에 따라 요구되는 정보를 제출합니다. 현재 SRO는 규칙 17a-25 (b)의 발효 일 120 일 전에 기술 사양을 개정하고자합니다. 시행일로부터 120 일 전에 본 단락을 시행하기 위해 필요한 SRO 기술 사양이없는 경우, 위원회는 EBS 제출을위한 기술 출원 형식을 규정하는 규칙을 공포합니다. 32.


PCX는 NASDR의 새로운 웹 기반 EBS 시스템의 구현이 규칙 17a-25의 범위와 목표를 어떻게 바꿀 것인지 질문했습니다. 위원회는 규칙 17a-25의 기본 틀이 브로커 - 딜러가 지정된 SRO가 설정 한 EBS 형식에 관계없이 거래를보고 할 수 있도록 충분한 유연성을 제공한다고 믿습니다. 특히위원회의 컴퓨터 시스템은 새로운 NASDR 시스템을 수용 할 준비가되어 있습니다.


규칙 17a-25의 조항은 규칙 17a-25의 하위 조항 (b)를 제외하고 [연방 등록부에 공표 한 후 30 일 내에] 유효하며 [연방 등록부에 공표 한 후 180 일 내에 삽입해야합니다 ].


SIA는 규칙 17a-25를 채택하고 이행함에있어위원회가 3 일간의 일에서 1 일 주기로의 거래주기 전환과 증권 업계의 지속적인 이행을 염두에 두도록 요청했다. 주식 및 옵션의 십진법 가격 책정. 위원회는 향후 몇 개월 동안 증권 업계가 직면하게 될 기술적 과제를 인식하고 있습니다. 따라서위원회는 규칙 17a-25 (b) 항의 효력 발생 일을 지연시키고 있으며 SBS 및 증권 업계와 긴밀히 협력하여 EBS 시스템을 다른 중요한 거래를 방해하지 않는 방식으로 재구성하는 전략을 개발하고 있습니다 시스템 이니셔티브에 대한


VI. 서류 감소 법.


발의안 제정에 기술 된 바와 같이, 규칙 17a-25는 "정보 수집" 1995 년의 서류 감축 법 (Paperwork Reduction Act of 1995, 33)의 의미 내에서 요구 사항을 충족시키고위원회는 검토를 위해이를 관리 예산처 (OMB)에 제출했다. OMB는 정보 수집을 승인하고 관리 번호 3235-0540을 할당했습니다. 정보 수집은 44 U. S.C. 3507.


정보 수집의 제목은 다음과 같습니다 : 규칙 17a-25, 교환 회원, 중개인 및 딜러에 의한 증권 거래 정보의 전자 제출. 최종 규정에는 제안 발의안에 원래 제시된 정보 수집에 대한 실질적인 수정이 포함되어 있지 않습니다. 규칙 17a-25에 의해 부과 된 정보 의무의 수집은 의무 사항입니다. 정보 수집 기간은 Exchange Act의 Rule 17a-4에 이미 명시되어 있습니다. 34 규칙 17a-25에 의거하여 제출 된 정보는 정보 공개법 (5 USC)의 조항에 따라 기밀로 유지됩니다. 552. 기관은 현재 유효한 대조 번호가없는 한 정보 수집을 실시하거나 후원해서는 안되며 응답 할 필요가 없습니다.


위원회는 제안 발의안에 포함 된 정보 요구 사항 수집에 대한 대중 의견을 요청했습니다. 아래에 설명 된대로 SIA는 규칙 17a-25의 하위 섹션 (b)에 따라 새 데이터 요소를 수집하고보고하기 위해 EBS 관련 소프트웨어를 수정해야하는 브로커 - 딜러의 수에 관한 한 가지 의견을 제출했습니다.


A. 규칙 17a-25에 따른 정보 수집 요약.


규칙 17a-25는 브로커 - 딜러가 집행 및 기타 규제 목적으로위원회 직원이 요구할 때 프라임 브로커 배치, 평균 가격 계정 및 예탁 기관 식별자를 포함한 증권 거래 정보를 표준화 된 형식으로 전자적으로 제출하도록 규정하고 있습니다. 또한이 규칙은 브로커 - 딜러가 EBS 요청에 대한 현재 담당자 정보를 제출하고 유지하도록 요구할 것입니다.


집행위원회는 집행 조사 또는 조사 및 거래 재구성뿐만 아니라 검사 및 검사를 위해 제안 된 규칙 17a-25에 따라 수집 된 정보를 사용합니다.


제안서에서 설명한 바와 같이 규칙 17a-25는 현재위원회에 등록 된 약 7,700 명의 중개인 딜러 모두에게 적용되지만 대부분의 조항은 일반 대중과 거래하는 5,500 명의 중개인 딜러에만 적용됩니다. The Commission further estimated in the Proposing Release that the requirement for submission of identifiers for prime brokerage arrangements, average price accounts, and depository institutions would affect a significantly smaller number of broker-dealers, estimated at less than 100 firms.


In its comment letter, the SIA asked for further explanation of the basis for the Commission's estimate that less than 100 firms would need to perform a one-time modification of their EBS-related software to capture and report the new data elements. As previously discussed, the Commission has used the EBS system for over a decade. For example, the Division of Market Regulation used the EBS reports for market reconstructions in 1994 and 1997, and the Division of Enforcement sends out EBS requests almost on a daily basis. Based on this experience, the Commission estimated the number of active clearing firms that regularly receive EBS requests. Accordingly, the Commission continues to believe that its estimate of less than 100 firms is reasonable.


D. Total Annual Reporting and Recordkeeping Burden.


As stated in the Proposing Release, Rule 17a-25 should not impose additional burdens on the vast majority of broker-dealers. The Commission staff will work with the few broker-dealers who might not have EBS systems in place to develop cost-effective means of obtaining requested securities transaction information, whether using the EBS system or other mechanisms. In addition, if electronic reporting of securities transaction information is not feasible or is unreasonably expensive for a particular small broker-dealer, the Commission may use its general exemptive authority under Section 36 of the Exchange Act.


1. Burden-Hours for Broker-Dealers 35.


As discussed in the Proposing Release, the annual hour burden of the proposed rule for individual broker-dealers varies widely because of differences in the levels of activities of the respondents and because of differences in the current recordkeeping systems of the respondents. However, it is estimated that electronic response firms would spend approximately 8 minutes and manual response firms would spend 1 1/2 hours responding to an average blue sheet request. Based on its experience with the EBS system, the Commission estimates that it sends approximately 14,000 electronic blue sheet requests per year, of which approximately 350 are sent to manual response firms. Accordingly, the annual aggregate hour burden for electronic response firms is estimated to be 1,820 hours (13,650 x 8 ÷ 60). The annual aggregate hour burden for manual response firms is estimated to be 525 hours (350 x 90 ÷ 60).


In addition, the Commission estimates that it will request 1,400 broker-dealers to supply the contact information identified in proposed Rule 17a-25(c), and the submission should take each broker-dealer approximately 5 minutes to prepare. To be conservative, the Commission estimates that each of these broker-dealers will revise the contact information twice a year, and each revision will also take approximately 5 minutes to prepare (10 minutes total). The annual aggregate burden for supplying the information requested in proposed Rule 17a-25(c) is 350 hours (1400 x 15 ÷ 60).


Overall, the annual aggregate burden for all respondents to the collection of information requirements of Rule 17a-25 is estimated to be 2,695 hours (1,820 + 525 + 350).


2. Capital Cost to Broker-Dealers and SROs 36.


As stated in the Proposing Release, the Commission estimates that less than 100 broker-dealers will have to perform a one-time modification of their EBS-related software to capture and report new data elements. On average, each of these broker-dealers will incur capital or start-up costs of $150,000 to modify their EBS systems . The Commission also estimates that there will be no additional costs associated with the operation and maintenance of the modified EBS systems. Accordingly, the total cost burden for broker-dealers to modify their EBS systems is estimated to be $15 million (100 x $150,000).


In addition, based on its discussions with the SROs, the Commission estimates that three SROs will each incur approximately $29,500 in capital costs to make their systems compatible with the broker-dealers. The Commission also estimates that the SROs will not incur additional costs for the operation and maintenance of the modified EBS systems.


VII. Costs and Benefits of the Rule.


The Commission identified several benefits and costs to investors and market participants in the Proposing Release. To assist the Commission in its evaluation of the costs and benefits that may result from Rule 17a-25, commenters were requested to provide analyses and data relating to the costs and benefits associated with the proposal. As previously noted, the SIA questioned the Commission's estimate of the number of broker-dealers that must modify their existing EBS software to capture prime brokerage identifiers, average price account identifiers, and depository institution identifiers. However, as explained above, the Commission continues to believe that its estimates, including its costs estimates, are reasonable.


The Commission is not making any changes to Rule 17a-25, as adopted, which will increase the cost estimates for broker-dealers or SROs. In particular, subsection (a) of Rule 17a-25 merely codifies existing SRO requirements for EBS. The estimated annual aggregate hour burden for all respondents to the collection of information requirements is 2,695 hours. The total annualized cost burden for those broker-dealers to modify their existing EBS software is estimated to be $15 million in capital or start-up costs. And the estimated total annualized cost burden for SROs is $88,500. The Commission believes that neither the broker-dealers nor the SROs will incur additional costs for the operation and maintenance of the modified EBS systems.


The Commission continues to believe that any costs to market participants are justified by the overall benefits of Rule 17a-25. The rule will significantly assist the Commission's ability to conduct timely and accurate trading analyses for market reconstructions and complex enforcement inquiries or investigations, as well as inspections and examinations. The current system severely limits the Commission's ability to aggregate transactions effected by entities that use multiple accounts at broker-dealers, and can produce trading compilations that double-count these transactions. Augmented trading analyses will improve the Commission's ability to monitor the securities markets, and, thereby, promote investor protection.


VIII. Consideration of Burden on Competition, and Promotion of Efficiency, Competition, and Capital Formation.


Section 23(a)(2) of the Exchange Act 37 requires the Commission, when promulgating rules under the Exchange Act, to consider the impact any rule would have on competition, and not adopt any rule that would impose a burden on competition that is not necessary or appropriate in furtherance of the Exchange Act. Section 3(f) of the Exchange Act 38 requires the Commission, when engaging in rulemaking that requires it to consider or determine whether an action is necessary or appropriate in the public interest, to consider whether the action will promote efficiency, competition, and capital formation. In the Proposing Release, the Commission solicited comments on the effects of Rule 17a-25 on competition, efficiency, and capital formation. The Commission did not receive any comments regarding these specific issues.


The Commission has considered Rule 17a-25 in light of the standards cited in Sections 3(f) and 23(a)(2) of the Exchange Act, and believes that the rule will not impose any significant burden on competition not necessary or appropriate in furtherance of the Exchange Act. As discussed in the cost-benefit section, only some broker-dealers will incur capital or start-up costs to modify their EBS-related software. However, the Commission believes the modifications are necessary to promote efficiency in the blue-sheeting process, and promote investor protection.


IX. Summary of Final Regulatory Flexibility Act Analysis.


A Final Regulatory Flexibility Analysis ("FRFA") has been prepared in accordance with Section 4 of the Regulatory Flexibility Act ("RFA"), to provide a description and estimate of the number of small entities that will be affected by Rule 17a-25. The following summarizes the FRFA.


The Commission estimates that approximately 12% of registered broker-dealers, or approximately 1,000 broker-dealers, qualify as small broker-dealers. 39 As discussed more fully in the FRFA, Rule 17a-25 will affect these small broker-dealers because all broker-dealers will be required to submit securities transaction information to the Commission, upon request. However, the Commission believes that only a relatively few EBS requests are sent to small broker-dealers. Generally, EBS requests are sent to large clearing firms or those broker-dealers that self-clear. These entities fall outside the definition of a small broker-dealer.


In addition, the Commission's experience with the EBS system over the last ten years indicates that entities that trade through multiple accounts at different firms generally do not effect their trades through "small" broker-dealers. Accordingly, the Commission does not believe that any small broker-dealer will be required to modify its EBS-related software to capture and report the new data elements in subsection (b) of Rule 17a-25.


The FRFA further states that proposed Rule 17a-25 would not impose any additional recordkeeping requirements for small broker-dealers. The elements of trade information required for EBS reports to the Commission are already maintained by broker-dealers pursuant to Rules 17a-3 and 17a-4 of the Exchange Act and SRO rules. When small broker-dealers receive the occasional EBS request, they will incur some costs when they report transaction information pursuant to requests by the Commission staff for enforcement purposes. The Commission believes, however, that any new costs associated with Rule 17a-25 will be minimal because broker-dealers are already required to have in place adequate systems and procedures to submit transaction reports to the appropriate SRO. Moreover, the Commission staff has traditionally been flexible when working with small broker-dealers who need to supply transaction reports. In cases in which a small broker-dealer does not already have the capacity to submit information over the EBS system, the Commission staff has accepted manual transmissions. Proposed Rule 17a-25 is not intended to change this flexible approach in obtaining necessary transaction reports from small broker-dealers.


The FRFA also discusses the various alternatives considered by the Commission in connection with the proposed rule that might minimize the effect on small entities. These include, among others, creating differing compliance or reporting requirements or timetables that take into account the resources available to small entities, and whether such entities could be exempted from the proposed rule, or any part thereof. The Commission has drafted the proposal to be consistent with the concerns of small entities. For example, as discussed above, the Commission has often permitted small broker-dealers to submit the transaction information manually, rather than electronically. The Commission may also use its exemptive authority under Section 36 of the Exchange Act. A wholesale exemption from the proposed rule for small broker-dealers, however, would prevent the Commission from fully protecting investors and maintaining the fair and orderly operation of the nation's securities markets.


The Commission received no comments on the Initial Regulatory Flexibility Analysis ("IRFA") prepared in connection with the Proposing Release. A copy of the FRFA may be obtained by contacting Anitra Cassas, Division of Market Regulation, Securities and Exchange Commission, 450 Fifth Street, N. W., Washington, D. C. 20549-1001; (202) 942-0089.


Rule 17a-25 under the Exchange Act is being adopted pursuant to 15 U. S.C. 78a et s eq ., particularly Sections 17(a) and 23(a) of the Act, unless otherwise noted.


Administrative practice and procedure, Authority delegations (Government agencies).


Broker-dealers , Reporting and recordkeeping requirements, Securities.


Text of the Final Rule and Amendments.


In accordance with the foregoing, Title 17, Chapter II of the Code of Federal Regulations is amended as follows:


PART 200 - ORGANIZATON; CONDUCT AND ETHICS; AND INFORMATION AND REQUESTS.


1. The authority citation for Part 200 continues to read, in part, as follows:


Authority : 15 U. S.C. 77s, 78d-1, 78d-2, 78w, 78 ll (d), 78mm, 79t, 77sss, 80a-37, 80b-11, unless otherwise noted.


2. Section 200.30-3 is amended by adding paragraph (a)(69) to read as follows:


§200.30-3 Delegation of authority to Director of Division of Market Regulation.


(74) Pursuant to section 36 of the Act (15 U. S.C. 78mm) to review and, either unconditionally or on specified terms and conditions, grant, or deny exemptions from rule 17a-25 of the Act (§240.17a-25 of this chapter).


3. Section 200.30-4 is amended by adding paragraph (a)(12) to read as follows:


§200.30-4 Delegation of authority to Director of Division of Enforcement.


(12) Pursuant to Section 36 of the Securities Exchange Act of 1934 (15 U. S.C. 78mm) to review and, either unconditionally or on specified terms and conditions, grant, or deny exemptions from rule 17a-25 of the Act (§240.17a-25 of this chapter), provided that the Division of Market Regulation is notified of any such granting or denial of an exemption.


4. Section 200.30-18 is amended by redesignating paragraphs (h) and (i) as paragraphs (i) and (j); and by adding new paragraph (h) to read as follows:


§200.30-18 Delegation of authority to Director of the Office of Compliance Inspections and Examinations.


(h) Pursuant to Section 36 of the Exchange Act (15 U. S.C. 78mm) to review and, either unconditionally or on specified terms and conditions, grant, or deny exemptions from rule 17a-25 of the Act (§240.17a-25 of this chapter), provided that the Division of Market Regulation is notified of any such granting or denial of an exemption.


PART 240 -- GENERAL RULES AND REGULATIONS, SECURITIES EXCHANGE ACT OF 1934.


5. The authority citation for Part 240 continues to read, in part, as follows: Authority : 15 U. S.C. 77c, 77d, 77g, 77j, 77s, 77z-2, 77eee, 77ggg, 77nnn, 77sss, 77ttt, 78c, 78d, 78f, 78i, 78j, 78j-1, 78k, 78k-1, 78 l , 78m, 78n, 78o, 78p, 78q, 78s, 78u-5, 78w, 78x, 78 ll (d), 78mm, 79q, 79t, 80a-20, 80a-23, 80a-29, 80a-37, 80b-3, 80b-4 and 80b-11, unless otherwise noted.


6. Section 240.17a-25 is added to read as follows:


§240.17a-25 Electronic submission of securities transaction information by exchange members, brokers, and dealers.


(a) Every member, broker, or dealer subject to §240.17a-3 shall, upon request, electronically submit to the Commission the securities transaction information as required in this section:


(1) If the transaction was a proprietary transaction effected or caused to be effected by the member, broker, or dealer for any account in which such member, broker, or dealer, or person associated with the member, broker, or dealer, is directly or indirectly interested, such member, broker or dealer shall submit the following information:


(i) Clearing house number, or alpha symbol of the member, broker, or dealer submitting the information;


(ii) Clearing house number(s), or alpha symbol(s) of the member(s), broker(s) or dealer(s) on the opposite side of the transaction;


(iii) Identifying symbol assigned to the security;


(iv) Date transaction was executed;


(v) Number of shares, or quantity of bonds or options contracts, for each specific transaction; whether each transaction was a purchase, sale, or short sale; and, if an options contract, whether open long or short or close long or short;


(vi) Transaction price;


(vii) Account number; 과.


(viii) The identity of the exchange or other market where the transaction was executed.


(2) If the transaction was effected or caused to be effected by the member, broker, or dealer for any customer account, such member, broker, or dealer shall submit the following information:


(i) Information contained in paragraphs (a)(1)(i) through (a)(1)(viii) of this section;


(ii) Customer name, address(es), branch office number, registered representative number, whether the order was solicited or unsolicited, date account opened, and the customer's tax identification number(s); 과.


(iii) If the transaction was effected for a customer of another member, broker, or dealer, whether the other member, broker, or dealer was acting as principal or agent on the transaction.


(b) In addition to the information in paragraph (a) of this section, a member, broker, or dealer shall, upon request, electronically submit to the Commission the following securities transaction information for transactions involving entities that trade using multiple accounts:


(1) (i) If part or all of an account's transactions at the reporting member, broker, or dealer have been transferred or otherwise forwarded to one or more accounts at another member, broker, or dealer, an identifier for this type of transaction; 과.


(ii) If part or all of an account's transactions at the reporting member, broker, or dealer have been transferred or otherwise received from one or more other members, brokers, or dealers, an identifier for this type of transaction.


(2) (i) If part or all of an account's transactions at the reporting member, broker, or dealer have been transferred or otherwise received from another account at the reporting member, broker, or dealer, an identifier for this type of transaction; 과.


(ii) If part or all of an account's transactions at the reporting member, broker, or dealer have been transferred or otherwise forwarded to one or more other accounts at the reporting member, broker, or dealer, an identifier for this type of transaction.


(3) If an account's transaction was processed by a depository institution, the identifier assigned to the account by the depository institution.


(c) Every member, broker, or dealer shall, upon request, submit to the Commission and, keep current, information containing the full name, title, address, telephone number(s), facsimile number(s), and electronic-mail address(es) for each person designated by the member, broker, or dealer as responsible for processing securities transaction information requests from the Commission.


(d) The member, broker, or dealer should comply with the format for the.


electronic submission of the securities transaction information described in paragraphs (a) and (b) of this section as specified by the member, broker, or dealer's designated self-regulatory organization under §240.17d-1, unless otherwise specified by Commission rule.


Electronic Braking System (EBS)


Electronic activation of the EBS braking components reduces response and build-up times in brake cylinders. This in turn reduces braking distance by several meters, which can be decisive in some situations. The integrated ABS function ensures driving stability and steerability throughout the braking procedure.


Increased braking comfort Improved vehicle safety ImprovedВ brake wear Easier maintenance Electronic Stability Control (ESC), which independently intervenes to adjust engine and brake controls to reduce rollover, skidding, spinning and jack-knifing Adaptive Cruise Control (ACC) interface, with driver alert system that automatically monitors traffic and senses distance from the vehicle in front Anti-lock Braking System (ABS) and Differential Slip Control (DSR) Automatic Traction Control (ATC)


Electronic activation of all braking system components Retarder and engine brake integration into the service brake application Brake force distribution adapts to load distribution Brake compatibility between tractor and trailer Comfortable deceleration control Continuous self-testing via integrated diagnostic and monitoring functions.


WABCO (NYSE: WBC) is a leading global supplier of technologies and services that improve the safety, efficiency and connectivity of commercial vehicles. Founded nearly 150 years ago, WABCO continues to pioneer breakthrough innovations for advanced driver assistance, braking, stability control, suspension, transmission automation and aerodynamics. Partnering with the transportation industry as it maps a route towards autonomous driving, WABCO also uniquely connects trucks, trailers, drivers, cargo, and fleet operators through telematics, as well as advanced fleet management and mobile solutions.


Ebstrading. nl Home - EBS Trading B. V.


Nederlandse groothandel gespecialiseerd in Highend race en MTB producten. Wij leveren onze producten uitsluitend aan de gespecialiseerde vakhandel, niet aan con.


Keywords: bikeparts, onderdelen, fietsen, trading, ebs trading, shimano, mtb, race, Roadbike, SRAM, Magura.


About ebstrading. nl.


We haven't dedected Alexarank. You can update report in the following button. SLD (Second Level Domain) length is too long for SEO and memorable. Domain TLD (Top Level Domain) is nl IP address is 85.17.187.131 .


ebstrading. nl hosted in Netherlands accessing to Internet through LeaseWeb Netherlands B. V. (Internet Service Provider) made with PleskLin . hosted with nginx .


Last Updated 2 years ago.


서버 위치.


Geo IP는 위도, 경도 및 ISP (Internet Service Provider) 정보 등을 제공합니다. Our GeoIP service has found where is host ebstrading. nl . hosted in Netherlands and accessing the internet through LeaseWeb Netherlands B. V. .


DNS 레코드.


DNS (Domain Name System) is a system that converts human-readable website names into computer-readable numeric IP addresses.


A record assigned to 85.17.187.131 for ebstrading. nl.


표제 분석.


Whois 정보.


In this section, you can reach when the website was registered, when it will be expire, what is contact details of the site with the following informations.

No comments:

Post a Comment